Υποστηρίζουμε την καινοτομία καθώς και τις νέες και φρέσκες ιδέες, γι’ αυτό κι επενδύουμε συνεχώς σε συνεργασίες που κάνουν τη διαφορά και μας καθιστούν πρωτοπόρους στον τομέα μας.
Η 20ετής προϋπηρεσία του ιδιοκτήτη κι εμπνευστή της Notadd, Κυριάκου Αλεξίου, σε πολυεθνική εταιρεία του Κλάδου των Γραφικών Τεχνών διαμόρφωσε μία πολύ συγκεκριμένη κουλτούρα στην ομάδα μας, η οποία εμφυσά αξίες σε όλους τους εργαζομένους μας.
«Ήθελα να δω επαγγελματίες διαφορετικών επιχειρήσεων να αφομοιώνουν την τεράστια εξέλιξη στον τομέα της Εκτύπωσης, να αξιοποιούν αυτά που προσφέρει η αγορά της και να προσφέρουν στον πελάτη τους μια υπηρεσία που θα τραβήξει την προσοχή και θα τον ταξιδέψει…» Κ. Αλ.
Εταιρικός μας στόχος είναι ο πελάτης να είναι το κέντρο κάθε μας προσπάθειας και μέσα απ’ τη συνεργασία μαζί μας να τον βοηθάμε να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί και να αυξήσει τις πωλήσεις του.
Για τη Notadd, η προσωποποίηση (personalization/customization) κάθε έργου είναι όραμα και αποστολή ταυτόχρονα.
Η Notadd αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη των πελατών της κι αυτό γιατί στόχος της πάντα είναι τα έργα που αναλαμβάνει να τους αποφέρουν επιστροφή στην επένδυση, το λεγόμενο Return on Investment (ROI).
Αυτό σημαίνει ότι κάθε project μας θέλουμε να καλύπτει αποδοτικά κάθε εμπορική, εικαστική και γενικότερα επαγγελματική ανάγκη σας.
Εξυπηρετούμε περίπου την ημέρα: 250 αρχεία και 150 εντολές πελατών. Περισσότερο από το 80% αυτών είναι ολοκληρωμένο προς παράδοση την επόμενη μέρα.
Γνωρίζουμε ότι τα περισσότερα deadlines είναι απαιτητικά και γι’ αυτό είμαστε πρωτοπόροι σε σύγχρονο εξοπλισμό, μεθόδους τελευταίας τεχνολογίας στις Γραφικές Τέχνες και εκπαιδευμένο προσωπικό.
H Νotadd με γνώση, τεχνογνωσία και προπαντός μεράκι… προσθέτει αξία σε κάθε εργασία!
Συμπληρωματικά Μέσα Επικοινωνίας, όχι Υποκατάστατα.
Στο σύγχρονο marketing, μια καμπάνια για να είναι αποδοτική πρέπει να είναι ολοκληρωμένη (integrated). Αυτό σημαίνει ότι, υπό κανονικές συνθήκες, πρέπει να συνδυάζει offline & online δράσεις επικοινωνίας οι οποίες θα παρέχουν ένα ενιαίο μήνυμα προς τον τελικό καταναλωτή ή Β2Β πελάτη.
Οπότε η θεωρία πως το έντυπο marketing (Print Marketing) έχει «τελειώσει» από τη στιγμή που εμφανίστηκε το ανερχόμενο ψηφιακό marketing (Digital Marketing) μέσω των Websites, Blogs και Social Media, στην πραγματικότητα, δεν ευσταθεί.
Οι δυο μορφές προβολής, παρουσίασης και προώθησης δεν είναι υποκατάστατες αλλά εξελίσσονται παράλληλα, ανάλογα με το στάδιο ζωής του εκάστοτε προϊόντος ή υπηρεσίας.
Η αγορά της εκτύπωσης είναι ΕΔΩ και καινοτομεί συνεχώς, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη!
Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα και προσφορές!
Αναπαύσεως 27 & Βαλτετσίου
Κορωπί 194 41
© 2019 All rights reserved